2014. augusztus 15., péntek

Tanfolyamon készült hátizsák

Mióta először láttam hátizsákot a foltvarróknál azóta szerettem volna Én is ilyet varrni. Sokféle technika, stílus és forma van amit sajnos csak táborokban szoktak okítani az érdeklődő foltvarróknak. Amikor nézegetem a képeket és látom, hogy mennyi mindent tanulnak a többiek azokon a napokon amikor reggeltől-estig csak varrnak, akkor mindig irigykedek, mert Én nem tudok ilyen helyekre eljutni.  Nem bírnám ki, hiszen a félnapos tanfolyamok is nagyon fárasztóak számomra. 

Mégis megörültem, hogy a VGC-ben (Varógépcentrum) ilyen tanfolyam is indult. Mint ahogy már az előző bejegyzésben is írtam a 4 óra szinte semmire se volt elég. De kivágtuk a sablonokat, megvarrtuk a hátizsák alapformáját, megbeszéltük a következő lépéseket. Ez múlt pénteken volt és 1 heti varrás-bontás-varrás után végre elkészült a nagy mű. Íme. 






A szín összeállítás a leendő tulajdonosa kívánsága szerint lett kiválasztva. A nővérem 2.-os kis unokájának készült. Remélem örülni fog neki. Magamnak farmerből szeretnék majd ilyet csinálni, több zsebbel és szélesebb pántokkal. De először is befejezem az elkezdett terítőket.

1 megjegyzés: