2013. szeptember 18., szerda

Tanfolyamon jártam

Nyár elején barangoltam az interneten és foltvarró csoportokat keresgéltem. Az egyik ilyen csoportban bemutattam a kész ágytakarómat és kérdezősködtem, hogy hol indítanak tanfolyamokat Budapesten ilyen témában. Ekkor ajánlottak néhány helyet amire rákerestem. Találtam is néhány lehetőséget, de az időpontok nem feleltek meg. Nagy örömömre azonban másnap indult volna egy kezdő pathcwork tanfolyam a Varrógépcentrumban ahol még elfogadtak jelentkezést is. Hirtelen elhatároztam nem várok tovább és belevágok a 4 alkalomba. A VC honlapján megtaláltam a tanfolyamon elsajátítható témaköröket is amik tényleg a foltvarrás alapjaiból álltak. Nagy örömömre egy kedves kis társaságba csöppentem és az oktató Földváry Gina egyből a közepébe vágott. Megismertem az eszközök használatát, mint a vágólap, körkés, vonalzó. A szabás és varrás apró fogásait, hogy mennyit kell varrás ráhagyásra számolni, a legegyszerűbb mintákat, néhány technikát, a blokkok összevarrását, sőt még egy kis szabad gépi tűzés bemutatóra is sor került.
Amikor befejeztem a tanfolyamot elkészítettem a tanultakból az első igazi foltvarrással készült munkámat. Úgy gondoltam, hogy így bármikor ránézek eszembe jutnak a tanultak, az apró hibák amiket a tanfolyam alatt elkövettem és így legalább többet nem rontom el.
Így néz ki amit tanultam:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése