2013. szeptember 15., vasárnap

Blog nyitás története

Annyi mindennel foglalkoztam eddig, hogy felsorolni se tudom. Számomra az alkotás hozzátartozik a minden napjaimhoz. Nem telhet el egy nap úgy, hogy ne találjak ki valamit és ne tervezzem meg a megvalósítás folyamatát. Eddig csak a családomat kápráztattam el az ötleteimmel és a kész alkotásaimmal, de az utóbbi időben az internetnek köszönhetően kitárult számomra a nagyvilág. Látom, hogy milyen sokan foglalkoznak világszerte valamilyen alkotó tevékenységgel és milyen nagy az érdeklődés az iránt, hogy megismerjék egymás terveit, alkotásait, ötleteit. Ezért elhatároztam,hogy Én is nyilvánossá teszem a munkáimat. Leírásaimmal segítem a nyomdokaimba lépő alkotni vágyókat. És nem utolsó sorban megosztom gondolataimat amik az alkotás folyamata közben megfogalmazódik bennem. Remélem az oldalra tévedők ugyanolyan örömmel olvassák bejegyzéseimet, mint amilyen örömmel leírom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése