2013. szeptember 20., péntek

Horgolt ágytakaró

Mint minden családba rengeteg kötött pulóvert nőttek ki a gyerekek, amiket évekig őriztek a szülők. Az egyik ruha válogatáskor a nővérem elhatározta, hogy megmenti újrahasznosításra a sok-sok fonalat és elkezdte lebontani a régi kinőtt pulóvereket. Az utcában éppen felszámolás alatt volt egy házi kötöde és onnan is kaptunk egy zsák megmaradt varrásra váró kötött darabot. Napokig gombolyítottuk a szebbnél szebb fonalakat. Közben azon gondolkoztunk mire lehetne őket felhasználni. Régebben rengeteget kötöttem, de valahogy most nem volt hozzá kedvem, ezért Én is inkább takarót kezdtem horgolni, mint a nővérem. Az Ő takarója még mindig befejezésre vár. Én azonban azóta már meghorgoltam a második ágytakarómat is.





A minta egyszerű, gyorsan elkészíthető. 5 sorból áll. Utána körbehorgoltam feketével és összehorgoltam a blokkokat. Egy takaróhoz 360 Db-ot kellett elkészíteni. Hát eltartott egy darabig, de szerintem megérte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése