2018. november 23., péntek

Karácsonyi játék. Papírravarrás

Kerékgyártó Szilvia novemberi számában egy csodálatos terítő mintát készített. Mérete 1x1 m

 Mivel ez hatalmas munka lenne elkészíteni , ezért kedvcsinálónak felvetette egy kis játék lehetőségét. Millefiori mintával saját színvilággal kell egy 35x35 cm-s darabot elkészíteni( a minta közepét) és december elejéig beküldeni.
A díj kecsegtető. Egy könyv.


Az általam kiválasztott anyagokkal el is kezdtem a varrást rögtön.


Miután megterveztem a szineket és megvartam, azt is el kellett döntenem, hogy mi lesz a darab sorsa. Mivel régebben varrtam egy párnát nagymama virágoskertje mintával, ezért gondoltam a hasonló színvilág miatt ebből is párnát varrok. Igaz itt nem az egész blokkokból fog állni, mint a réginél.





Ezt a mintát ráapplikálom egy anyagra amit sötétbarna kerettel keretezek majd be. Így a minta alapszinei folytatódnak a párna többi részén is. Most éppen itt járok. Remélem elkészülök időre, hiszen még a tűzés is hátra van.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése