2018. május 25., péntek

Kreatív textilkönyv kicsiknek

Mióta Keresztlányom kisfia elkezdte a bölcsödét azóta tervezem egy textilkönyv készítését. Már közel 2 éve gyűjtögettem az ötleteket a varrós oldalakról és a Pinterestről mielőtt nekivágtam volna. Elhatározás gyorsan jött a megvalósítás a balesetem miatt váratot magára. De közben folyamatosan vettem a hozzávaló anyagokat, kiegészítőket, filceket. Év elején aztán a tervezés fázisába léptem. Terveztem, rajzoltam, vágtam és varriáltam. Közel 1 hónapja pedig végre elkezdtem a megvalósítást.
Itt van néhány oldal még félkész változatban.









Ezután már csak az összeállítás, a szegőpánt felvarrása és a lapok kilyukasztása volt hátra.  És végül elkészült a könyvecske Balázskának. Alig várom, hogy együtt lapozgassuk. A kész könyvről készült videót a feliratra katintva megnézhetitek.


https://www.youtube.com/watch?v=4OMPAotyJT4&feature=youtu.be

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése