2014. március 8., szombat

Nőnap stílusosan

Számomra a Nőnap már tegnap este elkezdődött. Már egy hete varrógép vásárláson töröm a fejem. A FB-n a Foltos csoportban nagyon sokan elmondták a véleményüket és a tapasztalataikat a különböző géptípusokkal kapcsolatban.  Igaz mindenki a sajátját dicsérte, de végül is kialakult, hogy mit várok el a leendő géptől és mennyi szánok rá maximum. A megfelelő ár-érték arányt figyelembe véve tegnap ellátogattunk a Varrógépcentrumba, hogy megvegyük a kinézett gépet. Az első meglepetés az bérházunk sarkánál várt, amikor aktivisták egy szál virágot és egy tábla csokit adtak a lányomnak és nekem is Nőnap alkalmából. Férjem érdeklődésére elmondták, hogy nem párt, hanem a kerület ajándéka ez a kis meglepetés. Mit mondjak, nagyon jól esett, hogy kedvenc kerületem még erre is gondolt. Jó kedvemnek a VGC-ben vége is lett, mivel kiderült, hogy a kinézett gépet mind eladták, de a jövőhéten jövő utánpótlás is le van már foglalva egyet kivéve. Gyorsan le is foglaltuk miután szétnéztünk és végignéztük a lehetőségeket, mert mégiscsak ez a gép tudja azokat a dolgokat amire már régóta vágytam.
Az elmaradt vásárlást egyensúlyozta, hogy ma ellátogattunk délelőtt a Bakancsos foltvarró csoport által szervezett nőnapi forgatagra. Ez a rendezvény nagyon tetszett. Kedvesek voltak a szervezők, akik csodálatos és aprólékos, főleg kézzel vart munkákat állítottak ki. A közös varráson sok régi ismerőssel találkozhattam. Aranyos volt a bögrécske, aminek megvarrásához  mindenki megkapta a hozzávalókat. Nagyon széles választék volt vásárlásra is, amit kihasználva egy vagyont hagytam ott. Igaz rengeteg ötletet szereztem és ellestem olyan technikákat ami megkönnyíti az általam is kedvelt kézi varrást. Összefoglalva méltóképpen lettünk megünnepelve ezen a szép tavaszi napon.
Néhány kép a forgatagról.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése