2013. november 16., szombat

Tanfolyam - Hullámzó illúzió

Már régóta szerettem volna megismerkedni néhány foltvarró ismerőssel akikkel a FB-n szoktam beszélgetni. Ezért örömmel jelentkeztem Kacsuk Évi tanfolyamára. Igaz reggeltől estig egy kicsit fárasztó volt a varrás, de olyan gyorsan elment az idő, hogy észre sem vettem. Nagyon örülök, hogy rászántam magamat a részvételre, mert ez volt az első igazi "közös varrásom". Mindenki nagyon aranyos volt és tényleg szebbnél szebb képek keletkeztek. Sokan egységcsomagot kértek amit Évi állított össze, de Én annyira szerettem volna a Kanadából kapott csodálatos anyagot felhasználni, hogy magam válogattam ki a színeket. El is értem vele a különleges hatást amit szerettem volna. Persze ezt nem lehet megvarrni 1 nap alatt, de a képen látszik, hogy mennyire haladtam. Amint kész lesz felteszem a kész munkát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése