2013. december 4., szerda

Vasaló tartó (Tutorial)

A hétvégén megvalósítottam az egyik tervemet amit már régóta dédelgettem. Amikor elkezdtem a foltvarrást, akkor az eszközök beszerzése után arra gondoltam, hogy ha  részt szeretnék venni közös varrásokon, akkor meg kell varrnom a hozzá szükséges eszközök tartóját is. Először meg varrtam a 7 rekeszes tárolót amibe belefér minden ami a varráshoz kell. Most a vasaló táskára került sor, mert minden varrás velejárója a sűrű vasalás is. Mintát találtam az interneten ami alapján megterveztem és megvarrtam . Persze mivel a táska nem csak a vasaló szállítására szolgál, hanem maga a vasaló felület is, ezért először beszereztem a szükséges hőálló anyagot hozzá. (Természetesen a Hunyadi u.40 alól)
Ilyen lett a végén.




 A méretet erről a leírásról vettem.








Erről annyit kell tudni,hogy az első lapon lévő középső téglalap mérete a saját vasalónk méretéhez kell igazodjon, mert a mostani vasalók mérete különböző lehet. Úti  kis vasalóhoz igazából nem érdemes kicsit varrni, mert akkor a vasaló anyagfelület nagyon kicsi lesz és nem alkalmas igazából arra, amire használni szeretnénk. Én ilyet varrtam, mert ebbe belefér az úti vasaló és a régi vasalóm is, ami alkalmas arra, hogy ha menni kell, akkor megfeleljen a céljának.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm. Azt véletlenül nem tudod, hogy mekkora vasalóra jó ez. Ugyanis van egy kis vasalóm és hordozni inkább azt szeretném, mint a nagyot.

    VálaszTörlés
  2. Én is a kicsit fogom hordozni, de az lötyög benne. Megkeresem a 20 évvel ezelőttit,mert annak jó lesz. A lányomé pl-ul nem fér bele, mert hosszabb. Ezért írtam, hogy a középső méret a saját vasalóméreted kell, hogy legyen. A 25,5 x 13,5 cm. Egy ekkora területre ha ráteszed a vasalódat és nem lóg le róla, akkor jó. Ha lelóg, akkor ezt a méretet meg kell növelni a saját vasalód méretéhez.

    VálaszTörlés
  3. Én kicsiben varrtam meg, és nagyon célszerű arra, ha megyek valahová beletegyem a mobilt, fényképezőt, és egy zsepitartót is:-)

    VálaszTörlés
  4. Hihi, ma meg kell hogy varrjam, ha trendi szeretnék lenni Kacsukévi tanfolyamán :)

    VálaszTörlés
  5. Én is viszem. Tudtam, hogy előbb-utóbb használatba kell majd vennem. Ezért jó, hogy már megvarrtam előre. :)

    VálaszTörlés