2014. május 29., csütörtök

Festőtanfolyamon készültek

Befejeződött a tanfolyam és az anyagokat kimostam, megszárítottam és kivasaltam. Most már végre látom az eredményt, mert vizesen nem mindegyiket lehetett kivenni. Sok mindent tanultam a 3 nap alatt. Voltak olyanok amik nem igazán keltették fel a figyelmemet. Az biztos, hogy az első napon festet anyagok nagyon tetszenek és persze fogok még festeni, mert a többi színből is ki szeretném próbálni, hogy milyenek lesznek. Lehet, hogy mivel zöld színből festettem a különböző árnyalatokat, de Én mindegyiken levél mintákat látok. A narancs és a kék árnyalatából pedig nagyon érdekes színek jöttek ki. Mivel voltam Kacsuk Évi levélkészítő tanfolyamán amit nem tudtam befejezni, mert hiányoztak a háttérként felhasználható sárga árnyalatok, ezért most sárgát is festettem. Hihetetlennek tűnik, de a másodfestésként használt 4 anyag valamilyen módon kék lett. Hogy lett a zöldből kék az számomra örök rejtély marad.






Befőttes üvegben festettem 3 színnel rétegesen beletett anyagot amiből ezek lettek. Mivel a piros nagyon erős szín,ezért a harmadik nagyon egyszínű lett, ezért egy mintával dobtam fel a 3. napon.




A második nap tetszett a legjobban, mert akkor megtudhattam, hogy rengeteg lehetőség van különböző minták létre hozására és nincs olyan anyag, legyen az madzag, cérna, műanyag, gumi, vas, bármi ami egy háztartásban feltalálható, amit ne lehetne felhasználni. Határt csak a képzelet hagy. Néhány ízelítő az elkészült "alkotásokból".









Csináltunk ilyet is. Első nap sárgára festettem két anyagcsíkot,a második nap PVC csőre tekertük és Én feketével megfestettem egyes részeit amit egy napig állni hagytunk befóliázva.



Az utolsó nap megláthattuk az eredményt ami nagyon mutatós volt.




A harmadik napon is készültek érdekességek amiből néhányat megmutatok.





Összességében nagyon jó hangulat volt, rengeteget dolgoztunk, Én iszonyatosan elfáradtam, de nagyon sokat tanultam és biztosan fogok még festeni. És persze az elkészült anyagokat is felhasználom, hiszen csak így van értelme az egésznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése