2013. december 6., péntek

Karácsonyi edényalátétek I.

Mikor elkezdtem a karácsonyi készülődést, akkor számba vettem, hogy mi mindent kellene varrnom. Eddig elkészült a mikulásvirággal applikált futó és az adventi koszorús twisteres asztalterítő, a karácsonyos kulcstartók, az articsókagömbök. Most a karácsonyi edényalátéteket varrom. És ha időm engedi, akkor az idén még elkészül a fenyőfatalp is. Az edényalátéteknél úgy gondoltam,hogy felhasználom a kulcstartó harang mintáját applikáláshoz. Nagyon egyszerű alátétet szerettem volna varrni,ami gyorsan elkészül, ezért a végén a tűzéssel dobtam fel. A tűzést az alapmintán lévő csillagok kiemelésével készítettem. Még csak az elsőnél járok és az egyik oldalát még nem kereteztem, de gondoltam megmutatom, hogy milyen lesz. Ha elkészülnek, akkor természetesen mindet felteszem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése