2013. október 9., szerda

Twister tűzési mintája

A karácsonyi terítőm már napok óta elkészült, de még mindig megkérdezik, hogy hogyan tűztem végül. Ezért utólag készítettem egy rajzot róla. Én az egész terítőt nem gyors technikával varrtam, hanem külön-külön szabtam ki minden darabját. De azért így is meg lehet varrni. A kis rajzon a fele mintát szabadon hagytam,hogy látszódjon a darabok mérete és a blokkok alakja, de a másik felébe berajzoltam a tűzés vonalát. Remélem aki szeretne ilyet csinálni az ki tudja venni belőle. Mivel olyan kis blokkokat varrtam, ezért Én nem rajzoltam be a tűzés vonalait,, de nagyobb méret esetében a keresztbe vonalakat érdemes előre berajzolni ott ahol nem a varrás mentén tűzünk.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó amiért ide le írtad,hogy hogyan is tűzted!Géppel,avagy kézzel tűzted??? Nagyon szép a terítőd,és még a nehezebb elkészítési módot is választottad.... :-)

    VálaszTörlés
  2. Géppel tűztem. És más elkészítési módot még nem ismertem. :) Ez volt az első olyan tűzésem amikor nem a varrás mentén tűztem.

    VálaszTörlés