2013. október 14., hétfő

Karácsonyi edényalátét

A Pinteresten találtam egy nagyon ötletes kis mintát amit sok foltos ismerősöm megvarrt, mert nagyon gyorsan elkészíthető. Napok óta ezekkel a kis terítőkkel van tele a facebook . Mivel már megvarrtam a karácsonyi asztalközepet,ezért úgy határoztam Én is csinálok egyet, de olyan béléssel ami miatt edényalátétnek is elmegy. A varrása gyorsan ment, mert elővettem egy kerek tálacskát, amit körberajzoltam  és gyorsan kiszabtam 4-4 db-ot a világos és a piros karácsonyi anyagomból. A gépet csak a kerek darabok körbevarrására használtam, de a többit már kézzel varrtam.

Íme a kész eredmény.


Ezt a terítőt bármilyen anyagból meglehet varrni és gyors elkészítése miatt ajándéknak is kiváló.

Egy kis segítség a technikához. http://www.modabakeshop.com/2011/11/cathedral-window-baby-playmat.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése