2013. október 4., péntek

Karácsonyi készülődés 2.

Folytattam a terítő varrását és el is készült 2 nap alatt. Rétegzés után elkezdtem tervezni a tűzését.


Ezek után pihentettem pár napig, mert nem tudtam rászánni magamat a tűzésre. Először csak a varrások mentén szerettem volna megtűzni, de mikor segítséget kértem a foltvarró csoportban a facebookon, akkor Dornyi Barbara elküldött nekem egy egyszerű tűzési mintát amit az ilyen twister mintához alkalmazott. Mivel nem volt nehéz, ezért végül is az Ő javaslatát vettem alapul a tűzésnél. Nagyon élveztem, amikor a minta a tűzés hatására más texturát kapott. A négyszögek hatására egészen más minta rajzolódott ki a terítőn. Végül is ilyen lett a végeredmény.


 A karácsonyi futó mellé így elkészült az asztalközép is. Én pedig meg voltam elégedve magammal, hogy ez is elkészült. A baj csak az, hogy a karácsonyi mintás anyagaim nagyon megfogyatkoztak, pedig még vannak terveim amit szeretnék megvarrni. De ez még a jövő zenéje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése