2013. szeptember 30., hétfő

Karácsonyi készülődés

Szombaton megvettem az utolsó karácsonyi anyagokat, aztán megterveztem egy terítőt és elkezdtem kiszabni a darabokat. Ma nekikezdtem a varrásnak. Először élveztem a kirakós játékot, ahogy elkezdtem a mintát kirakni a tervező asztalra. Később azonban rájöttem, hogy a sok pici darab azt jelenti, hogy sokat kell varrni és főleg illeszteni. Sajnos megint olyat vállaltam amit nem tanítottak és sablonom sincs hozzá. Sajnálatos, hogy olyan sokféle segédeszközt látok a külföldi oldalakon amit nem tudok beszerezni itthon. Persze biztos van valamilyen gyors varrási mód is hozzá, de számomra mindig kihívást jelent olyat csinálni magamtól, amit nem tanítottak. A twister pont ilyen blokk. Egy adventi koszorús mintát szeretnék csinálni belőle. Ma kb a felével végeztem. Így néz ki a terítő mintás felének egy része.
Holnap folytatás köv.

2 megjegyzés:

  1. Katikám, sok-sok terítőmintával egyetemben ennek is tanítom a gyors-technikáját novemberben. Ezt a terítőt azzal a módszerrel 1 óra alatt lehet megvarrni. (Mondjuk 2 :) ) Persze így is lehet, csak macerás.

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy találkozunk novemberben. :) Addig azonban befejezem ezt így ahogy elkezdtem.

    VálaszTörlés