2013. szeptember 17., kedd

Karácsonyi terítő (Tutorial)

A Karácsonyra való készülődés jegyében elkészült az első terítőm. A minta alapjául egy interneten talált terítő szolgált, amit saját ízlésem szerint átalakítottam. Mivel nem volt olyan anyagom ami megfelelő lett volna, ezért a közepét egy mikulásvirág applikációval dobtam fel. Így még egyedibbé téve az összhatást.
Így néz ki elölről.

Hátulról.
Közelről az applikáció.

Mióta elkészült a terítő sokan kérték a mintáját, ezért utólag megrajzoltam a tervét. Remélem mindenki el tud rajta igazodni. A színeket mindenki kedve szerint variálhatja. Az összevarrásnál az a lényeg, hogy sávonként haladjunk.

A tollal a mintát rajzoltam, a ceruzával a varrásokat. A nagy blokkok 20x20 cm-esek. beszámoztam, hogy a varrásszélességet hozzászámolva milyen méretű részeket kell kiszabni hozzá. Négyféle méretű anyagdarab kell hozzá. Remélem a leírás alapján már mindenki megtudja varrni. Még annyit, hogy az összevarrás után vágjátok le ferdén a felesleget és utána lehet rétegezni, tűzni és szegni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése